Upp före tuppen!

2kommentarer

Ville inte missa soluppgången idag. Gav mig iväg ner mot vattnet för att vara på plats ifall att den vann striden. Såg lite tveksamt ut till att börja med. En minus och det var fantastiskt skönt ute iallafall. Jag hade lager på lager på lager på lager..... med kläder på mig för att inte frysa. Mötte grannen ute på gården, han kollade lite konstigt på mig när jag drog ner den redan nerdragna mössan. Solen kämpade för att min önskan skulle gå i uppfyllelse. Där stod vi på en sten Eddie och jag, att njuta av det stora i vår enkelhet är vår grej. 

(null)

(null)

(null)

Härligt!

2 kommentarer

Anki

29 Nov 2020 05:37

Vackra bilder från er sköna morgon!
Ha en bra söndag!
Kram

Ibod11 - Ingrid

29 Nov 2020 17:42

Det verkar ha varit perfekta förhållanden och en morgon som jag skulle ha gillat :D Att kunna njuta av det som vi helt gratis bjuds på är något av det bästa. Härliga bilder från er fina morgon :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej