Jag är stenrik!

4kommentarer

Nu har jag kört 400 stycken smågatsten till lilla stugan. Dessa tänkte jag ha runt huset, men det får vänta till våren. På en av gavelsidorna och en långsida växter gräser in till husgrunden. Hur försiktigt jag än var så skvätte gräset upp på väggen när jag gräsröjde. Kommer bli bra att ha en smågatstenskant som skiljer singel och gräs åt. Grunden behövder också fixas till på sina ställe så det ska göras innan stenarna ska på plats. Grävningen är redan fixad men grunden får vänta till våren. Ska det bli en mild vinter så kanske det görs innan, vi får se. November är ju snart slut och i december brukar det vara fullt upp med annat. Som det ser ut nu så kanske det blir att isolera hela samhället. Just nu skulle jag också vilja jobba hemifrån, men det funkar ju inte riktig så i vården. 

(null)

(null)

(null)

Jag är allt lite sugen på
att sätta igång. 


4 kommentarer

Anki

17 Nov 2020 06:32

Då vet du vad du ska göra till våren då - slit och släp! Måste säga att jag beundrar din energi!
Kram

Micke

17 Nov 2020 10:50

Förstår att du vill sätta igång, är själv otålig när det kommer till att ha grejer som ska göras.
Det där kommer ju att bli jättefint tror jag.

Tillönskar dig en fin dag. ❤️

Ibod11 - Ingrid

17 Nov 2020 19:08

Du har alltid saker på gång med förbättringar på stuga och tomt. Jag beundrar och avundas lite din energi och jag hoppas få se resultatet IRL någon gång i framtiden :D Det blir så klart väldigt bra och du kommer att känna dig så nöjd med dig själv och din prestation :D
Kram

Erika

18 Nov 2020 08:06

Jag är galet imponerad över alla dina projekt!!!

Kommentera

Publiceras ej