Varmt om rumpen!

1kommentarer

Jag måste alltid ha något varmt att sitta på när jag är ute oavsett årstid. Minsta lilla kall om den delen så blir det inte roligt. När jag var på Ikea senast så hittade jag runda sittdynor för en väldigt billig peng. Dessa kan jag nog göra något av så jag plockade till mig sex stycken. Perfekt att ha i stugan om man vill slå sig ner för att njuta en stund. Naturligtvis så var de ju inte tillräckligt mjuka och varma för min del men det håller jag på att gno ihop nu. Virkade dynor i ullgarn ska sys på och vipps så har jag hottat till mina fynd lite. En är färdig, bara resten kvar. Garn hade jag redan, inköpta på garnrean förra hösten. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Varm och skön!


1 kommentarer

Åke

23 May 2020 08:45

Ja man ska vara rädd om hur man sitter. Jag klarar mig bra men vet om andra... Kul att du kikade in på min sida, tomaterna? Det är min sambo som ska ta åt sig äran där. Tomaterna är omplanterade två gånger och ska göras en gång till innan de åker ut i växthuset. Jag har en wifi kamera just där så det vart en rolig bild.

Kommentera

Publiceras ej