Lekstugebygge!

1kommentarer

Jag har i många år funderat på att köpa en lekstuga till ön där de som har barnasinne kan få tillgodose leklusten. Jag har kollat blocket och andra annonser med stugor men de har antingen varit alldeles för dyra eller så har lekstugan bestått av mer ruttet trä än vad jag har lust att betala för. Nu är stugan funnen och delarna har bara väntat på ihopmontering. Sagt och gjort, jag bjöd hem mina barn på middag. När den var uppäten bjöd jag in till mitt byggprojekt. Liten som stor hjälptes de åt. Nu är det bara takpappen och målningen kvar. Den är så söt och näpen, jag är redan förälskad,  jag ser  det färdiga resultatet framför mig. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Färg och lite annat,
så är den snart klar.


1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

10 Jul 2020 16:11

En jättesöt och fin liten stuga. Där kommer många roliga minnen skapas för både barn och vuxna :D Och vilken trevlig dag ni måste ha haft när ni både åt gott tillsammans och sedan byggde. Men jag undrar om det inte var lite väl många kockar ;) En bra övning i samarbete och att lyssna på varandra :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej