Mormors Tjejer!

3kommentarer

Sedan länge har barnbarnsgoset i Kalmar varit    bokat. W är på innebandyturnering i Göteborg och föräldrarna fick en hotellvistelse av mig i julklapp så de kunde hänga med. Tanken var att yngsta dottern med dotter skulle följa med mig till Kalmar men istället hamnade hon på BB. Så N fick hänga med utan sin mamma. Mera gos till mig, för jag har fått allt goset själv med mina tjejer. Vi skojade idag om att vi har föräldrafritt. Idag har vi varit på bio. Frozen ll, såååååå bra. Jag var nog mera exalterad än barnen. Tur jag hade näsdukar med mig för ögonen vattnade sig både då det var roligt och när det var sorgset. När vi körde hem svängde vi inom Ikea och käkade mat så slapp vi lägga tid på det. Vi svepte bara ihop något enkelt nu på kvällen. Nu blir det visst hemmabio. Får se ifall de tre tjejerna har enats. Oavsett så har vi det väldigt trevligt. 

(null)

(null)

Uppdatering!
Gossebarnet mår bra, 
tuttar och sover. 
W och laget har vunnit
alla sina matcher så
det väntas slutspel i 
morgon. 

❤️

3 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

05 Jan 2020 18:58

När ändrade planer blir till det bättre så är det bara att tacka och ta emot. Det förutsätter så klart att alla mår bra och så verkar det vara :D Vad mycket kul ni gjorde och vad mysigt att få så mycket gos.
Jag ser gärna också Frozen 2 men jag väntar tills den kommer på tv. Det gör den så småningom och det är inte bråttom.
Kram

Ibod11 - Ingrid

05 Jan 2020 18:58

När ändrade planer blir till det bättre så är det bara att tacka och ta emot. Det förutsätter så klart att alla mår bra och så verkar det vara :D Vad mycket kul ni gjorde och vad mysigt att få så mycket gos.
Jag ser gärna också Frozen 2 men jag väntar tills den kommer på tv. Det gör den så småningom och det är inte bråttom.
Kram

Pernilla

06 Jan 2020 17:00

Vilken härlig helg! Vi har också haft barn här, ett. Lilla H längtar hit och kommer så fort hon får för sin mamma. Hon har svårt att vänja sig med att bo i sitt nya ”hemma”och trivs dåligt.
Men för oss är det mer ovanligt att inte ha henne här. Hon har ju bott hos oss i fem år.
/P

Kommentera

Publiceras ej