Lite av varje!

3kommentarer

Passade på att elda lite nu när det för en gång skulle inte blåser full storm. Jag älskar att elda. Skönt nu när allt är uppeldat, tog sin tid men nu är det gjort. Har lite vårkänslor nu när jag luktar eldrök. Tog även en runda i trädgården i jakt på vårtecken.  Hittade snödroppar som trängdes i en hubbe. Underbart när det börjar spira oavsett hur vädret kommer att se ut framöver. Regn och gråväder bjuder Kung Bore oss på just nu i denna delen av landet. Bara att bita ihop.

(null)

(null)

(null)

(null)

Januari lider
mot sitt slut!


3 kommentarer

Micke

30 Jan 2020 20:28

Gillar verkligen eld jag med, så till den milda grad att chefen fick tillsätta en utredning när jag arbetade i skogen, bensinen tog slut så fort.

Det var jag som hällde det lite överallt och tände på...han kom aldrig på det ;)

Ha det fint.

Anonym

31 Jan 2020 06:47

Ser härligt vårligt ut!

Erika

31 Jan 2020 07:28

Tycker det har varit marskänsla hela januari här i Södertälje. En konstig vinter!

Kommentera

Publiceras ej