Jag kommer hem nästa år!

2kommentarer

Åkte till jobbet 2019 kommer hem 2020. Eftersom året 2019 inte slutade inte så bra så är förväntningarna på att det nya året kommer med solsken samt nya krafter. Mycket kan man själv påverka men långt ifrån allt. Såg inga raketskjutningar från jobbet, de bara hördes, tur jag har en hund som inte bryr sig. Sonen var snäll och skickade en bild som han tagit på ett uppskjut. Mycket vackert! Jag gillar att titta men inte att skjuta. 

(null)

Gott Nytt År
mina kära vänner!

2 kommentarer

Anki

01 Jan 2020 05:59

Gott Nytt År!
Kram

Ibod11 - Ingrid

01 Jan 2020 11:31

Vad det än var som inte var bra i slutet av 2019 så hoppas jag att det inte spiller över allt för mycket på det nya året. Även om det gör det så önskar jag dig och dina nära ett fantastiskt år :D
Gott nytt år!

Kommentera

Publiceras ej