Hejsan Februari!

1kommentarer

Den första dagen i denna månaden firas med munk och skön sömn efter nattens jobb. Februari är en bra månad. Kort och intensiv. I år är det även många som får fylla år på sin födelsedag. Skottår! De som ännu inte fått sin pojkvän på knä och trånar efter en ring på fingret kan själva göra slag i saken. Vet inte vem som kom på detta med frieri på skottdagen men det finns säkert de som passar på. Här har det slutat regna så hundpromenaden var behagligt skön. Snart dags för jobb igen, börjar tidigare på helgen. Först ska jag besöka päronen. 

(null)

Trevlig kväll!

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

01 Feb 2020 19:23

Wow, vilka munkar! Jag blir riktigt sugen och jag kanske måste köpa mig en munk vid tillfälle :D
Min mamma friade till min pappa på en skottdag. Jag vet inte hur det gick till men han sa i alla fall ja :)
Jag hoppas på en riktigt vintervit och fin februari och kanske får jag som jag vill.
Kram

Kommentera

Publiceras ej