Älskade blommor!

1kommentarer

Hur är det möjligt att de bara finns där trots att jag går på gräsmattan varje dag. Jag borde inte ha missat dessa skönheter ifall de fanns där igår. Eddie passade på att vattna en liten hubbe, får se vad de tycker om det. Solen har varit här hos mig idag. Jag ställde klockan för att inte sova bort hela dagen. När jag gick hem från jobbet idag hade jag varit där fem dygn av sex. När klockan surrade alldeles för tidigt för min kropp att vakna viste jag inte om jag var på jobbet eller hemma. Ögonlocken kändes tung som bly och katten som låg på min mage stirrade på mig som om jag vore en utomjording. När jag väl fått upp ögonen hjälpligt rann jag ur sängen och på stappliga ben tog jag mig till toan. Jag hörde hur sängen ropade mig tillbaka men jag stod emot. Eddie och jag har gått en långgrunda så nu är jag pigg och på G igen. 

(null)

(null)

Trevlig fortsättning 
på första måndagen 
I februari. 

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

03 Feb 2020 21:56

Så länge det är fina överraskningar så får de gärna ploppa upp utan förvarning :D Vilken glädje att hitta krokusar i gräsmattan redan nu. Jag vet inte vad en hubbe är för något men Eddie tycker nog att han är snäll när han vattnar den ;)
Kram

Kommentera

Publiceras ej