Solen har varit här!

3kommentarer

Tyvärr så sov jag bort det mesta av solbesöket idag, men det blev ändå en liten stund med Nikon innan den gick ner för kvällen. Om jag tittar på kommande prognos så har den visat sig för gott I år. Jag kan ha fel och det hoppas jag verkligen att jag har. 2020 är ju ett år man får vara glad för det lilla så nu är jag väldigt tacksam för den stunden den var framme idag. Den finns där iallafall. Hur som så tänkte jag ta några fina foton på min hund i eftermiddagsljuset. Ljuset var fantatsiskt men den där hund hann ta ett dopp i ån innan jag ens hade fått upp kameran. Nu är ju Eddie ett litet träsktroll så då passar ju det bra med lite lerblandat åvatten i pälsen inför fotografering. 


 
 

Eddie luktar så gott nu!

 

 

3 kommentarer

Anki

17 Dec 2020 06:03

Fina Eddie! Han ser ut att njuta av livet :)
Vi fick också del av solskenet några timmar. Härligt! Tyvärr hade jag inte möjlighet att ta någon promenad under den tiden, men härligt att se att den finns där i alla fall :)
Ha en bra torsdag!
Kram

Ibod11 - Ingrid

17 Dec 2020 18:06

Härligt med sol och underbart med en stilig Eddie i det vackra ljuset. Han ser så glad och nöjd ut med sin pinne och du har lyckats så bra med att fånga honom precis som den jag tror att han är :D Någon mer solglimt hoppas jag att vi får både i norr och söder det här året.
Kram

Erika

19 Dec 2020 08:37

Mycket bra jobbat att överraska med ett litet dopp innan fotograferingen! / Dina labradåror

Kommentera

Publiceras ej