Från arkivet

1kommentarer

När jag kom hem igårkväll efter att ha gått en långpromenad i ösregnet med den lurvige så satte jag mig vid datorn en stund. I arkivet med alla bilder där är det lätt att bli fast kan jag lova. Hittade två bilder som mitt barnbarn tog på mig i våras då rapsen blommade. Påminner mig lite om hur det känns på jobbet just nu när man tar upp något som känns viktigt i dessa pandemitider. Tyvärr tror jag att många chefer blundar för att verksamheten som jag jobbar i är ett jobb tjugofyrsju. Så där kan man stå och veva utan att någon lyssnar eller förstår. Blir galen!! Rapsen är gul och fin iallafall. 

 
 
Det är bara till att kämpa på!
Trevlig fredag!

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

18 Dec 2020 15:58

Det kom ett stort leende i mitt ansikte när jag läste att ditt barnbarn tagit de fina fotona :D Men leendet försvann vid jämförelsen för hur lyhörda cheferna är. Jag förstår om du känner vanmakt över situationen och att ingen lyssnar på vad du har att säga. Hoppas du orkar kämpa på ändå. Och som du skrev, rapsen är i alla fall gul och fin :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej