Äntligen är det dags!

1kommentarer

Det var en lättnad att få påbörja min nya kalender igår. Det kan upplevas som lite gammalmodigt med kalender men jag tycker det är både praktiskt och överskådligt att kunna se en vecka i taget. Det bästa är ju att det krävs inte något batteri som måste laddas för att den ska fungera. Så varför ändra något som funkar. Jag brukar spara min gamla, man glömmer ju fort. Men 2020 års kalender ska jag nog inte spara. Det bästa som hänt det året var den tredje januari och den datumet lär jag komma ihåg ändå utan kalender. Vilket år det varit, vill inte ens summera det. Så nu ser jag fram emot att få planera in lite trevligheter och massor av bus, hyss, mys, avkoppling, lite jobb och en del andra måsten. Vi får se vad som händer. 


 

Jag kan ju börja med att 
skriva in lillejul.

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

23 Dec 2020 17:19

Jag kan verkligen känna din lust och inspiration när du sitter där med din nya, helt tomma kalender. Jag älskar anteckningsböcker och kalendrar men har tyvärr fått konstatera att jag inte vet vad jag ska skriva i dem. De få möten jag har skriver jag i min väggalmanacka (kanske lite samma och lite gammalmodiga stuk).
Det här året har varit annorlunda men jag har ändå en hel del trevigheter att minnas. Det är dem man får plocka fram :D
En stor godjulkram från mig till dig och Eddie.

Kommentera

Publiceras ej