Hundträning med fikapaus!

1kommentarer

Vi fick en underbar eftermiddag med hundträning, fika och trevligt umgänge igår. Två av uppfödarens senaste kull med valpar var med. De växer otroligt fort. De busade och lekte med varandra varvat med avkoppling i buren i bilen. Eddie och jag körde lite uppletande och lite lydnadsträning. Eddie och jag var först på plats, så jag tog hund och Nikon på en skön promenad. Det är väldigt vackert i naturen nu. Lärkträdens barr som fått en härlig färg och lyster.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Snart är det 
träning igen!
....och fika 🤗

1 kommentarer

Pernilla

02 Nov 2019 23:16

Uppletande har det blivit dåligt med men några spår jag jag gått. Eller inte jag, utan Chill. Men jag har inte lagt något krut på lydnaden så jag vet inte om jag någonsin kommer tävla. Däremot kommer jag kanske starta i Startklass under nästa år. Sen ska jag tävla vidare i rallyn, såklart.
/P

Kommentera

Publiceras ej