Farmors Hjärta!

3kommentarer

När jag fick frågan för en månad sedan ifall jag skulle kunna tänka mig att bli fadder till mitt minsta barnbarn svämmade mitt hjärta över av stolthet. Idag var dags. En fantastisk fin dag med alla tänkbara ingredienser. Lyckan är obeskrivlig. Känner mig hedrad. Nyfiket tittade lilla Ellie runt i hela kyrksalen medan prästen pratade på. Min minsta dotter hade tagit på sig att pynta i församlingssalen. Jag bakade tårtor och några andra hade också fått uppdrag. Fantastiskt trevlig dag som gav massor av energi till kvällens besök hos pappa på sjukhuset. Jag lovar att jag kommer att somna gott med ett stort leende på mina läppar. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Känner mig väldigt
hedrad. 

3 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

13 Oct 2019 15:56

Roligt att du fick en så fin roll och det är klart att det är hedrande. Du har ju även i fortsättningen en särskild roll för det lilla knytet, men det har du ju också på andra sätt :D
Vilken fin dukning med konstnärligt vikta servetter.
Kram

S

13 Oct 2019 18:50

Gratulationer till hedersuppdraget. Ibland blir det väl mest en formalitet, men min mans gott och väl vuxna guddotter ringer fortfarande allt som oftast till sin gudfar för att få råd. Önskar er en särskild relation framöver.

Mycket fin och genomtänkt dukning tycker jag.

Kram!

Anki

15 Oct 2019 06:01

Ett underbart hedersuppdrag!
Härligt!
Kram

Kommentera

Publiceras ej