En stund på Ön!

3kommentarer

Eddie och jag körde till ön efter att jag besökt pappa på sjukhuset. Jag har min laddare där, min personliga laddare. En natt och några timmar dagen efter så har jag laddat mina batterier något. Så mysigt att tända en brasa i vedspisen när regnet fullkomligt rasar ner ute.  Eddie måste rastas oavsett väder och vi blev  väldigt våta båda två efter vår promenad. Jag fick ta av mig alla mina kläder och hänga runt spisen då vi kom tillbaka. Efter det kröp jag ner i sängen och vaknade sedan åtta timmar senare. Underbart! Efter långpromenad och frukost planterade jag vitlök och tömde alla krukor som jag haft mina dahlior i. Plockade sedan upp fallfrukt och kikade till så att det inte blåst kull massa saker eftersom det blåste regält under natten.    


(null)

(null)

(null)
 
Vilket rent och fint
vatten jag har nu
efter brunnsrengörningen.

3 kommentarer

Anki

15 Oct 2019 06:09

Underbart att ha en plats där man kan ladda sitt egna batteri!
Såklart vattnet är rent och fint nu efter allt jobb du gjorde!
Vackra bilder!
Kram

Ibod11 - Ingrid

15 Oct 2019 19:09

Jag är så glad för att du har din egen laddningsplats och att du och Eddie mår så bra i er mysiga stuga. Att kunna elda brasa när det är regnigt och lite ruggigt är något som jag förstår värdet av. Jag saknar den speciella värmen och dofterna. Det var säkert skönt och till viss del terapeutiskt att fixa i trädgården dagen efter regnet. Vilken tur att du kan åka dit och pyssla om dig själv.
Kram

Ibod11 - Ingrid

15 Oct 2019 19:09

Jag är så glad för att du har din egen laddningsplats och att du och Eddie mår så bra i er mysiga stuga. Att kunna elda brasa när det är regnigt och lite ruggigt är något som jag förstår värdet av. Jag saknar den speciella värmen och dofterna. Det var säkert skönt och till viss del terapeutiskt att fixa i trädgården dagen efter regnet. Vilken tur att du kan åka dit och pyssla om dig själv.
Kram

Kommentera

Publiceras ej