Bus och Godis!

2kommentarer

Det knackade på dörren och utanför stod en liten flicka med sin lilla pumpakorg "Bus och godis". Inga val här inte, det var bara att fram med busgodiset. Ett mycket trevligt inslag nu när mörkret tagit över kvällarna. Inte för att jag på något sätt är sysslolös men att få besök av en glad och påhittig litet hjärta tackar mormor aldrig nej till. Eddie blir också väldigt glad när någon kommer för då blir det både bus och gos. Som tack för busgodiset fick jag en present. Egentillverkade presenter står högt i kurs som mig. Bästa godnatt sagan.

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)
 
❤️

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

23 Oct 2019 18:34

Klart du blev glad av det besöket :D Och vilka fina presenter du fick. Jag blev lite fundersam och var tvungen att googla vilket datum halloween firas men egentligen kanske det inte spelar så stor roll när man går till sin mormor :) Här vet jag inte om det kommer någon och ringer på men jag har laddat med godis jag också.
Kram

Pernilla

26 Oct 2019 15:03

Åh, jag blir varm i hjärtat. Så mysigt!
/P

Kommentera

Publiceras ej