Nyklippt gräs!

1kommentarer

Efter regn kommer sol. Alla bönder jublar på ön, men det får gärna komma mera. Såg att mina sommarblommor som jag sådde i en av pallkragarna hade kommit upp. Härligt när det spirar. Fick vänta med att klippa gräset till sent på eftermiddagen för att det skulle torka upp lite. Jag var tvungen att klippa idag eftersom jag jobbar i helgen. Om jag hade väntat tills efter helgen hade jag nog behövt använda gräsröjaren. I år är första gången som jag lagt på gödning så vatten, värme och sol gör susen. Det luktar underbart gott med nyklippt gräs. Min magnolia blommar nu, nästan synd att åka från ön. 

(null)


(null)


(null)

Härliga Maj!


1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

03 May 2019 19:27

Verkligen jättehärliga bilder från ditt paradis :D Lukten av nyklippt gräs är riktigt härlig och alla dina blommor gör det inte sämre. Underbart med magnolian. Jag förstår så väl att du inte vill åka därifrån och du kommer snart tillbaka :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej