Shoppa på rea!

3kommentarer

När jag för ett tag sedan lånade ett par rutiga leggings av min dotter så var de så sköna att jag bestämde mig för införskaffa mig ett par egna. Så när mina vänner och jag körde till ön så stannade vi till i Kalmar för shoppa loss lite. Kära nån så mycket på rea. Byxorna var till halva priset så jag köpte ett par till fast i svart, dessa var också till halva priset. I en annan butik fyndade jag en jacka, tunn varm och skön. I jackan fanns en lapp med en tänkvärd text, har aldrig sett det förut i några kläder. Köpte även en stickad klänning för halva reapriset. Mycket nöjd över mina inköp för 410 kr. 

(null)

(null)

Storm och regn hos mig!
Trevlig fredag!

3 kommentarer

Micke

08 Mar 2019 14:52

Absolut inget fel med rea...då kan man köpa dubbelt så mycket istället.

Bravo :)

Pernilla

08 Mar 2019 23:29

Wow vilka fynd! Grattis!
Jag hittar minsann aldrig något.
/P

Ibod11 - Ingrid

09 Mar 2019 07:41

Vilka fina fynd du gjorde. Snygga kläder till väldigt bra pris. Jag har aldrig sett en sådan lapp heller. En kul bonus :) Här blir det inga reainköp eftersom jag inte vill ha mer att packa ;) Men det kommer nog fler tillfällen.
Kram

Kommentera

Publiceras ej