Molnfigurer!

3kommentarer

Drömmare som jag alltid har varit så brukar molnen kunna fantiseras ihop till alla möjliga figurer. Inte lika ofta nu som då när jag var yngre och hade tid att ligga i hängmattan och klura. Nu är man ju mest på språng så då gäller det att ha koll på var man sätter fötterna så man inte slår halvt ihjäl sig. När Eddie och jag var på sista kisserundan innan jobbet igår så var himmelen fantastiskt drömmande med sina härliga moln. Jag fann en ubåt eller kan det vara Polenfärgan? 

(null)

Nu är det dags att göra
lite nytta!

3 kommentarer

S

04 Jun 2019 18:21

Eller Musse Pigg åker cab! Hihi.
Försökt kommentera ett par tidigare inlägg men det gick inte, jag kanske fastnar i något filter? Vi får se hur detta går...
Kram!

Anonym

04 Jun 2019 19:22

Kul att man kan se så olika figurer. Jag ser en gubbe som sitter i en sportbil och vinkar :D Jag brukar ofta se olika saker i molnen. Senast igår var det ett par lysande ögon som stirrade rakt in på mig där jag satt i soffan. Men när jag hämtade kameran försvann de ;)
Kram

Pernilla

06 Jun 2019 22:59

Eller ett lok.
/P

Kommentera

Publiceras ej