Fint väder!

4kommentarer

När jag har sovit färdigt efter nattens jobb så hoppas jag att solen skiner. Då ska jag sätta mig i min nya gröna solstol innan farsgubben som ligger på sjukhuset ska få besök. Efter det blir det hundträning och sedan är det dags för jobb igen. Helt ärligt så har jag inte tid att jobba, mitt dygn har alldeles för få timmar. Jag vill gosa bebis hela dagarna. Så måste del två i renoveringsprojekt påbörjas och material ska köpas in. Några dagar i stugan hade ju också varit väldigt trevligt förstås. På fredag ska jag på fest, brorsdottern tar studenten, mycket trevligt. Får börja med att jobba klar natten först. 

(null)
 
🤗

4 kommentarer

S

12 Jun 2019 08:22

Pippifågeln har visst en egen liten stuga. :) Ska man vända på det så är det ändå positivt att du har många saker som intresserar, då håller man sig ung i knoppen! Men jag hoppas du hinner med en del åtminstone, och studentmottagning är inte illa, mysigt att få fira ungdomen. Lycka till med vädret, här har det varit omväxlande sol och åska så huset skallrade.
Kram!

Ibod11 - Ingrid

12 Jun 2019 19:24

Jag önskar av hela mitt hjärta att du ska kunna sitta där i din gröna solstol och njuta inna alla sysslor och roliga aktiviteter tar över. Klart du vill gosa bebis och det är kanske det som är viktigast. Snart är ju bebisen ingen bebis längre och doftar inte lika ljuvligt som bebisar gör. Det blir härliga tider det också men passa på så mycket du kan den här första tiden :) Studentfirande är också kul och måste hinnas med och byggprojektet får det säkert att klia i både dina fingrar och tår av längtan efter att fortsätta. Men ta dig en stund i solstolen någon gång emellanåt och bara andas. Du kan ju titta lite på din fina gäst i fågelholken, pilfinken. I stället för att du ska stressa kan du titta på hur den stressar för att mata sina ungar.
Kram

Pernilla

13 Jun 2019 15:43

Det där med tiden är ett gissel för mej också. Jobbar och jobbar. Även om jag tycker om mitt jobb och brinner för det behöver man vila också. Hoppas du hinner beibismys ordentligt och ha trevligt på studentfesten.
/P

Pernilla

13 Jun 2019 15:43

Det där med tiden är ett gissel för mej också. Jobbar och jobbar. Även om jag tycker om mitt jobb och brinner för det behöver man vila också. Hoppas du hinner beibismys ordentligt och ha trevligt på studentfesten.
/P

Kommentera

Publiceras ej