Hej Mormor❣️

3kommentarer

(Mitt barnbarn är på semester)
Hej mormor, jag är på semester på Gotland. Vet du vad? Det kom ett piratskepp och kastade i land en flaskpost. Där i låg en skattkarta, jag letade en hel dag, till slut hittade jag skatten. Du ska bara veta hur tung den var. Mamma fick hjälpa mig att bära. Idag ska vi åka till en park där man får låna skateboard, jag ville stanna hela kvällen, jag åkte och åkte fram och tillbaka. Vårt hus vi hyrt är jättefint och trädgården är sååå stor. Mamma går och luktar på alla rosor, det finns rosor över allt. Vi har det jättemysigt!
Puss puss!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Blir varm i hela hjärtat ❤️

3 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

18 Jul 2019 19:25

Vilket underbart brev. Jag förstår att du blev glad. Det vore väldigt kul att veta vad skatten bestod av, säkert guld och diamanter :D Bilderna visar tydligt hur härligt det har på semestern.
Kram

Micke

19 Jul 2019 16:33

Barn är härliga, de omfamnar sin värld ofta på ett helt annat sätt en oss vuxna...vi har mycket att lära tror jag.

Ha det underbart.

Pernilla

20 Jul 2019 09:26

Woow! Jag blir så lycklig. Men, jag visste inte att det finns en park med rullbrädor. Piratskepp ser jag sällan och aldrig har jag hittat varken flaskpost eller kista.

Jag har så mycket att läsa igen här. Börjar uppifrån, hur ostrategiskt som helst. Nyfiken på om du är klar med taket.
/P

Kommentera

Publiceras ej