Träff med tjejerna!

2kommentarer

För några kvällar sedan så träffades vi i tjejgänget för att äta mumsig het soppa. Vi skulle planerar en liten tripp med övernattning och annat mys. Vi har alltid så kul när vi ses. Vi har träffats regelbundet i snart 30 år. Jag tror bestämt att vi firar jämnt nästa år. Många skratt, mycket mat, trevliga möten och massor av mys har det blivit genom åren. Denna gångens tripp blir det som det ser ut nu iallafall utebad och lite shopping i Boris lilla butik. Hur som så är planeringen inför minst lika rolig som självaste trippen. 

(null)

Fortsättning följer!


2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

11 Jan 2019 17:51

Jättekul att ni fortfarande håller kontakten och hittar på kul saker tillsammans. Det blir nog lätt ganska fnittrigt och massor av minnen eftersom ni alla har hängt ihop så länge. Jag har flyttat så många gånger och har inte längre kontakt med någon från låg- eller mellanstadiet. Men här nere har jag återupptagit kontakten med en klasskompis från högstadiet (vi gick i samma gymnasie också men olika linjer). Det var som att fortsätta där vi slutade för många år sedan men det har ändå blivit ganska
sporadiska möten. Ganska förklarligt eftersom jag inte har orkat vara social under flera år.
Visst är planeringen ofta minst lika kul som det man planerar för, men jag hoppas att själva eventet blir ännu bättre :D
Kram

Mia

11 Jan 2019 22:24

Trevligt att träffas över en bit mat och framförallt snack som flyter utan problem! Efter så lång tid har ni nog mycket att snacka om. Kul med vänner man känt länge, även kul med nya vänner...

Soppa, ja, det finns så många goda soppor! Det är en underskattad maträtt, tycker jag.

Kommentera

Publiceras ej