Morgonpromenad!

1kommentarer

(null)

Efter nattens jobb så tog Eddie och jag en lång och skön morgonpromenad i det något kyliga vädret. Jag hade snott min halsduk om huvudet för att inte frysa öronen av mig. Eddie är upptagen av att läsa sin morgontidning medan jag njuter av tanken på att jag snart ska få sova. Vi avslutade vår promenad med ett besök hos Gubben Rosenbom. Första gången vi hälsade på honom Eddie och jag så morrade han, men nu vet Eddie att Gubben är inte mycket att lägga energi på. 

(null)

Sooooooova!

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

10 Jan 2019 17:21

Det är klart man måste vara lite vaksam mot konstiga figurer som bara står och ser läskiga ut ;) Men nu ser Eddie helt trygg ut där han sitter bredvid gubben.
Hoppas att både du och Eddie sov gott och länge.
Kram

Kommentera

Publiceras ej