Mitt år 2019

3kommentarer

Mitt nyårslöfte för 2019 är nu bestämt. Jag ska hitta på många roliga saker. Jag ska skapa tillfälle för trevliga och spontana möten. Så nu sätter jag mig ner en stund medan det är lugnt på jobbet för att boka in några trevligheter i min almanacka. Jag börjar med dagens datum, träff med två av mina barnbarn i kväll innan jag börjar mitt nattjobb. Längtar! 2019 ska bli mitt år och varje trevlighet kommer jag att dela med mig av till er här på bloggen. 

(null)

Jag svingar mig vidare
mot mitt nya år! 

3 kommentarer

S

06 Jan 2019 09:04

Vilket alldeles utmärkt nyårslöfte! :D

Kram!

Mia

06 Jan 2019 14:54

Det låter både väldigt roligt och som ett underbart nyårslöfte!

Jag ser fram emot att få följa dina "kul-stunder" :-)

Ibod11 - Ingrid

06 Jan 2019 18:20

Fantastisk bild och ett lika fantastiskt löfte. Vad kul det ska bli att läsa om allt du hittar på :) Kanske får jag t o m vara med om ett av alla dessa möten "irl" (jag tar för givet att om jag kan en av alla förkortningar så förstår du den också. Men om inte så betyder det in real life ;) )
Kram

Kommentera

Publiceras ej