Massor av böcker!

1kommentarer

Har skrivit om ljudböcker innan men en helt ny värld har öppnat sig. Efter flera år med boktorka har jag tagit igen det många gånger om sedan jag började prenumerera på talböcker. När jag kör till ön, går långpromenader eller städar. Jag har försökt en gång innan då jag provade med cd-böcker. Jag lyssnade på en halv bok tror jag. Uppläsaren var torr i munnen och det blev några konstiga ljud vid varje ord.  Uppläsaren roll i det hela är ju halva nöjet om man säger så, har bara träffat på en uppläsare nu som inte höll måttet enligt mig. Han talade släpigt och entonigt, boken verkade bra för övrigt men den får jag nog läsa mig till istället tror jag. Så finns de ju uppläsare som man skulle vilja lyssna på hela tiden som Anna Maria Käll. Kära nån vad bra hon är, böcker var ju i och för sig alldeles fantastisk till och med så bra att jag måste lyssna en gång till. Kan ju ha missat något. 

(null)

(null)

Någon mera som lästa Jan-Philipp Sendkers böcker?
Mycket bra!






1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

24 Jan 2019 19:24

Jag är glad att du har hittat en bokform som passar dig. Jag saknar att läsa böcker och att orka fokusera så länge att det inte blir så avhugget. Kanske vore talböcker något för mig men det lockar inte att gå med hörlurar. Jag gillar inte att stänga ute andra ljud och missa något ;)
Nej, jag har inte läst någon av de böckerna och jag har en stor hög med böcker som är olästa. Jag hoppas att jag någon gång ska orka ta mig igenom dem :)
Kram

Kommentera

Publiceras ej