Vilken fantastisk helg❣️

1kommentarer

Dottern och svärsonen hämtade upp mig på lördagen för att det äntligen var dags att åka till Malmö. Förväntansfull satt jag i baksätet med ett stort leende på mina läppar och tummade på födelsedagskuvertet. När vi kom fram så blev första stoppet parkeringen under köpcentrum Emporia. Här strosade vi runt i och ur butiker tills det var dags för mat. Bord var bokat som tur var för köpcentrat var fullt med hungriga människor. Efter den fantastiska måltiden så tog vi oss en runda utomhus runt Emporia för att kolla in den fina miljön. Det blåste som tusan så det besöket varade inte så länge. Sedan var det dags att ta sig till hotellet där andra festligheter väntade mer om detta i nästa inlägg.....

(null)

(null)
 
(null)

(null)
  
(null)

Vilken fest❣️

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

11 Feb 2019 21:56

Men, nu blir jag ju jättenyfiken på fortsättningen. Jag får väl ge mig till tåls och glädjas med dig åt den fina början på festligheterna :D Bara att få umgås med de man tycker väldigt mycket om är stort. Att de har tänkt till och vill fira dig med alla möjliga roligheter måste kännas underbart. Jättefina bilder och du ser så nöjd och glad ut :)
Nu ser jag fram emot resten av berättelsen :D
Kram

Kommentera

Publiceras ej