Långpromenad!

1kommentarer

Eddie och jag tog en lång skön promenad igår mellan mina jobbpass. Temperaturen låg på  nollan, solen sken och det var fantastiskt skönt. Dagen innan var det fem plus men kändes som fem minus. När vi gått en stund kom vi till en väg som jag aldrig varit nyfiken på innan troligtvis såg den ovanligt inbjudande ut just då. När vi traskat en stund kom vi fram till en liten stuga och intill i ett träd även en koja som jag misstänker tillhör småfolket. Eddie nosade intensivt på några slag som jag inte reflekterade över att de såg lite konstiga ut, det var först senare jag insåg att det kunde varit grävlingslag. Tur jag inte mötte en sömndrucken sådan. Slagen på bilden är Eddies. 
 
(null)

(null)  

(null)

😁

1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

23 Feb 2019 19:37

Spännande med ny väg och nya upptäckter. Jag skulle ha blivit sugen på att klättra upp och titta in i den där kojan. Men det ser lite rangligt ut så kanske hade jag hejdat mig :) Det var ju tur att Eddie inte plötsligt stod nos mot nos med en grävling. Undrar vem av dem som hade blivit mest rädd.
Kram

Kommentera

Publiceras ej