Gubbens tid ÄR förbi!

3kommentarer

Det är fortfarande snö men gubben är borta. Tentaklerna har lossnat från sina fästen. Jag fick en väldigt galen ide som jag tyvärr var alldeles för trött för på morgonen efter nattens jobb. Tänk vad barnen hade blivit förvånade som bor ifastighen om jag hade gjort en liten snögubbe av snön som låg kvar. Men när jag stod där och övervägde mitt beslut så segrade sömnbehovet. Vilken tur! För i morgon måste jag vara utvilad. Det är nämligen dags för mig att ta del av min present som jag fick av minsta dotter med familj när jag fyllde 60 förra året. Mot Malmö! 

(null)

Hoppas jag kan sova!

3 kommentarer

S

09 Feb 2019 11:04

En liten snögubbe hade varit jätteroligt, hihi!
Det låter som något spännande upptåg väntar i Malmö. Önskar er en kanontrevlig resa. :)

Kram!

Ibod11 - Ingrid

09 Feb 2019 18:45

Oj, det var inte mycket kvar av den gubben. Det hade nog blivit en del förvånade miner från de ursprungliga snögubbsbyggarna om det plötsligt hade funnits en minivariant där :) Jag tycker ändå att det var ett klokt beslut att prioritera sömnen.
Ha så himla kul på festligheterna och berätta gärna sedan om allt roligt :D
Kram

Micke

10 Feb 2019 11:32

Sömnen är ju trots allt viktigast...hoppas festligheterna utkristalliserades till nåt gött :)

Ha det bäst :)

Kommentera

Publiceras ej