Alla hjärtans dag!

2kommentarer

För många år sedan (typ 15) köpte jag ett hjärtan med belysning på Ikea. Hjärtat lyste så fint i fönstret många år, enda tills belysningen gick sönder. Jag tag tog bort den gamla slingan men sparade hjärtat. Hjärtat har åkt runt i flyttkartongen många varv i olika förråd tills nu. En burk med svart sprayfärg inhandlad på Biltema för 70 kr  eftersom jag ville ha samma färg som på slingan. Slingan köpte jag på julrea så nu lyser hjärtat så fint igen fast denna gången i min lilla hjärtestuga. Mycket nöjd! 

(null)

(null)

Mer pyssel
I morgon!

2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

15 Feb 2019 19:00

Jättefint hjärta. Det lyser så välkomnande och hemtrevligt. Klart du ska vara väldigt nöjd :D
Kram

Pernilla

16 Feb 2019 10:40

Tack för dina snälla ord. De värmer!

Jättefint hjärta. Det är alltså så att du också skjuter upp..... för det tog ju ett tag innan det blev ett nytt hjärta av det. Allt har sin tid och iblandnär det nog meningen att vi inte ska vara så effektiva.
/P

Kommentera

Publiceras ej