Då var Julen 2019 över!

2kommentarer

Eftersom jag skulle jobba hela julhelgen så träffades barnen och jag redan i söndags. Sedan har det varit jobb och som vilka dagar som helst. Jobb, hundpromenad, sova, äta hundpromenad, besöka päronen och sedan hundpromenad igen innan jobbet. Mörkt dygnet runt. Men nu blir det ljusare igen, ett par minuter varje dag. Ingen av barnen äter traditionellt julbord mera än risgrynsgröt och julskinka, så en massa mat har det inte blivit över. Gott och som alltid väldigt trevligt. Minnen som värmer. Tomten packade ihop och drog sig hemåt till Nordpolen. Hoppas de skickar samma tomte nästa år. Han var så mjuk och go. 

(null)

(null)


(null)

(null)

Tack Julen 2019❣️


2 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

27 Dec 2019 10:20

Den mjuka, fina tomten skulle vara välkommen hem till mig också :D
Det här är nog ett av de finaste julbord jag har sett. Vilka uppläggningar och vad mycket gott det fanns. Jag skulle tro att de som fick ta del av det inte kände sig lika uppstoppade efter julhelgen som de flesta av oss andra ;)
Kram

Gittan

28 Dec 2019 07:55

Kikar in och önskar god fortsättning. Vilket fint julbord och tomten är ju bäst. Kram

Kommentera

Publiceras ej