Bara en till!

1kommentarer

De där Lussebullarna blev så goda att jag nästan får baka en omgång till. Ska det vara några kvar till jul så är det nog så det får bli. Jag får ringa min lilla bakerska så får jag se ifall hon har tid. Alla ingredienser finns redan hemma så det är bara till att sätta igång. Väldigt gott med pärlsocker på som tur är för russin är det bara jag som vill ha. Hittade detta receptet på arla.se, fantastiskt goda och saftiga även dagen efter.  

(null)

(null)

(null)

Fredag!
Idag blev det rätt!



1 kommentarer

Ibod11 - Ingrid

06 Dec 2019 19:22

Härligt att du har en liten bagerska till hjälp och det blir säkert mycket roligare med henne som sällskap :D Lussebullar är jättegoda och och era ser fantastiskt mumsiga ut. Jag får nog inga problem med att göra slut på mina. Lite hjälp med det fick jag förra helgen men jag har många mysstunder med té och lussebulle framöver :D Underbara bilder på din fina bagerska.
Kram

Kommentera

Publiceras ej