Solsken till slut!

1kommentarer

Ny vecka, ny månad och solen skiner. Efter en helt fantastik helg med alla tänkbara ingredienser så är jag laddad för en ny vecka. När jag vaknade i lördags morse i min underbara stuga på ön fick jag för mig att det var förste augusti. Hur man kan tappa bort en månad bara så där har jag ingen aning om. Hur som så tog det ju inte så lång stund innan jag fattade att jag var helt fel ute. Förste september, swich så var denna sommaren över. Nu tycker ju jag att september är en fantastisk månad med många härliga skiftningar. Solen värmer fortfarande och de tända ljusen på kvällen ger en underbar försmak inför höstrusket. Trotts att jag jobbat hela sommaren så har den varit helt underbar med solsken och värme. På något sätt så tror jag att det behövs lite värme för att människor ska lugna ner sig lite. De orkar inte stessa runt på samma sätt då temperaturen ligger över 25 grader en längre tid. Även de som jobbat har sänkt tempot lite och vad jag vet så har de hunnit med det som ska hinnas endå. 
 
 
 
Några foton från söndagens solskenspromenad❣️

1 kommentarer

Ibod11

03 Sep 2018 18:55

Underbara bilder, och Eddie verkar gilla vyerna :D
Den här värmen är skön men jag led verkligen när det var runt 30 grader. Det var nog till viss del då jag verkligen bestämde mig för att jag inte vill bo kvar här nere i södern längre. Men det var inte orsaken utan bara den berömda droppen ;) Sommaren får gärna vara lång och varm men inom lite rimligare gränser :D
Tiden går verkligen fort och det var ju synd att du inte fick ännu en augusti som du trodde ;) Men du har många fina höstdagar framför dig då du kan njuta i din fina stuga.
Kram

Kommentera

Publiceras ej