Loppa!

2kommentarer

Nu är det inte så att vi inte har något att göra på jobbet, men en av mina jobbarkompisar har haft lite mindre att göra så hon har gjort en loppa. Minns ni?  Jag gjorde massor av sådana  när jag var mindre. Först bad man någon att säga en siffra, sedan en färg eller ett mönster. Så öppnade man den fliken och då kunde det stå att man skulle äta upp någons godis, eller att man skulle hälsa på någon okänd, att busringa var ju den bästa 😁.  Loppan som finns på jobbet står det att man ska bjuda chefen på kaffe med salt i, städa akvariet, baka till nästa APT och en massa annat. 

(null)


(null)


(null)

Säg en siffra?

😁

2 kommentarer

Anonym

15 Sep 2018 07:15

Haha, ja nog minns jag dem :D Men vi skrev inte in uppgifter som skulle göras utan mer små snälla omdömen (mest snälla i alla fall) typ, du är snäll, glad, fin, en bra vän etc. Tänk så snälla vi var :) Men ibland dök det upp något halvelakt också. Men alla visste ju att det var slumpen så ingen blev ledsen.
Kul att ni har en loppa på jobbet :)
Kram

Anki

15 Sep 2018 17:28

Haha ... såklart man minns! Jag hjälpte barnbarnen att göra sina egna loppor och de blev väldigt populära :)

Kommentera

Publiceras ej