Vedtjuven!

2kommentarer

Min lurviga vedtjuv är snabb och smidig. När vi är i stugan så brukar Eddie oftast hålla sig i närheten av mig. Om han försvinner ur mitt synfält så ropar jag hans namn och bums är han där och viftar med sin svanslösa rumpa. Ibland händer det att den där lurviga kroppen uteblir när jag ropar. Eftersom han oftast håller sig på tomten så går jag en sväng i trädgården för att spana på vad som är mer intressant än matte. Det slår aldrig fel, vedboden är bästa platsen för att slå dövörat till när matte ropar. 

(null)

(null)

(null)

Lördag och vi laddar 
för klockomställning.
Har du kolla på visarna 😅!

2 kommentarer

S

27 Oct 2018 09:35

"När trädgårdsmöblerna ska..." har inga trädgårdsmöbler så där föll det. ;)
Fast vi har flera radiostyrda väggklockor som ställer om sig själva! Mobilen och datorn fixar ju också det där. Vi blir allt latare...
Så kul att Eddie är så förtjust i ved, ser ju roligare ut än köpta bitleksaker faktiskt.

Kram!

Ibod11

07 Nov 2018 21:11

Jättefina Eddie, vad han ser ut att njuta av stunden med vedpinnen :D Han kan väl kanske vara förlåten för att han inte genast springer till matte i det läget.
Kram till både honom och dig.

Kommentera

Publiceras ej