Det var ju nyss!

4kommentarer

När min jobbarkompis frågade mig i våras ifall jag ville fotografera henne och islandsponnyn tillsammans var jag inte sen med att haka på. Hon hade två önskemål, platsen och att ha sin medeltidskläder på sig. Vi gick iväg med häst och en kasse med ombyte till en Ekebacke som ligger en bit från stallet. Det är en fantastisk miljö att strosa runt på. Eftersom min bror bor ett stenkast från denna fina plats så bruka Eddie och jag följa med då deras hund ska på promenad. Jag blir så lycklig när jag ser alla fina vitsippor och det känns inte som om det vore flera månader sedan. Jag kommer ihåg att vi pratade om kommande sommar när vi stod där ibland vitsippor och nya fina eklöv. Nu är både våren och den underbara sommaren förbi, då är det tur att arkivet finns. 
 
 
 
 
 
 
 
Tre timmar kvar, sedan dags
för semester igen 😁

4 kommentarer

S

02 Oct 2018 05:52

Minns den ljuvliga bilden. Tänk ändå så härligt att vi har årstider här i vårt land. Har varit lustigt ombytligt väder här, med sol, moln, regn och en vacker regnbåge i samma vy. Ha en till bra semester. :)

Kram!

Mia

02 Oct 2018 12:08

Wow så fina bilder, en solig och vacker vårdag! Underbara bilder.

Ibod11

02 Oct 2018 15:03

Ljuvliga bilder och härliga minnen :D Men det bästa med alla årstider är att de kommer tillbaka. Vi ska bara njuta av en höst och en vinter först och sedan är vi tillbaka i vitsippshavet :D
Kram

Åke

12 Oct 2018 03:41

En vacker serie bilder. Snyggt 👌

Kommentera

Publiceras ej