Publikvärd!

2kommentarer

AIK spelade om guldet idag på Guldfågelns arena i Kalmar mot Kalmar FF. Vilket tryck. AIK:S hejaklack sjöng hejaramsor oavbrutet i 90 min. (De ekar fortfarande i min skalle) Det var ingen självklar seger, men jag trodde arenan lyfte när AIK gjorde matchens enda mål. Jag råkade bli publikvärd och det var väldigt trevligt. Mycket att göra och många trevliga möten. Allt flöt på även om det var några som behövde hjälp av sjukvårdare. Det var inte allas hjärtan som klarade en så hård belastning och så var det ju en och annan som var en aningens runda under fötterna och då står man ju inte så stadigt. Tyckte mig kunna se en och annan kändis i publikhavet. Någon hade visst åkt privatflyg dit enligt rykten. Men dagen fråga är enda vad man ska ha ett sönderklippt fotbollsnät till.

(null)

(null)

(null)

(null)

😁


2 kommentarer

S

12 Nov 2018 08:16

Då har jag sett dig på tv!! Såg slutet av matchen och det allmänna kaoset efteråt. :) Skönt om det ändå gick relativt bra. Även om jag inte hejar på AIK så unnar jag dem i släkten som gör det en glad stund. När det gäller matchsouvernierer verkar fantasin inte ha någon gräns, man får vara glad om de inte börjar gräva upp grästorvor haha!

Kram!

Ibod11

13 Nov 2018 07:59

Hysterin kring fotboll är något jag aldrig kommer att förstå. Just fotboll är jag inte särskilt intresserad av men andra, enligt mig roligare sporter, kan jag bli lite ivrig av. Då är jag ändå väldigt lugn i jämförelse. Skulle aldrig varken festa, bråka, eller sno souvernirer för att det har gått antingen bra eller dåligt för den jag hejar på. Men det är ju tur att sådana som du, som är där för att hjälpa, finns. Hoppas att ni får den tacksamhet ni förtjänar.
Kram

Kommentera

Publiceras ej