Vilken härlig helg!

2kommentarer

Härliga helgen är över och jag skrattar fortfarande. Minsta dottern har fyllt 30 år och det firade vi i helgen. Jag fixade maten och tilltugget till 40 personer, hela festen var så lyckad. Med en nöjd dotter så blir även mamman nöjd. Det var inte slut på firandet för igår söndag så blev vi bjudna på fika hos svärdottern som också fyller nu i maj. Vi satt under äppelträden som är i full blom och njut av solen som letade sig ner mellan grenverket. Första våren i deras nya hus. Så spännande att se allt som växer upp både där det ska växa och där det inte borde växa något. 
 
 
Nu ska Eddie och jag ut i solen!
 
😁☀️

2 kommentarer

Ibod11

15 May 2018 11:57

Ja, det var onekligen en härlig helg :D Du har så rätt i att som mamma blir man glad när barnen är glada. Deras välbefinnande är nog det mest viktiga.
Vilken vacker bild och det blev väldigt effektfullt med den gula tulpanen mitt i allt det andra :D

S

16 May 2018 06:43

Häftig tulpanbild! Det är sannerligen en härlig tid för ett födelsedagskalas nu. Jag hoppas du får njuta av fint väder lite, lite till... :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej