Ölands årliga syrentripp!

2kommentarer

Varje år så tar pappa och jag en tripp över bron för att kolla på syrenerna. Allt blommande kom på en och samma gång i år så jag har haft lite hjärtsnörp över att syrenerna skulle hinna blomma om innan vår lilla tripp. Men som tur var så stod de i full blom och de luktade ljuvligt gott. Fantastik dag med solsken och fågelkvitter. Vi körde även ner till Stora Rör som ligger så vackert med utsikt över Kalmarsund.
 
 
Känn hur gott syrenerna luktar!
 
 
 
 
 
 
Det gäller att passa på!
 
😁    

2 kommentarer

Anonym

24 May 2018 18:18

Vilken tur att ni hann se all den blomsterprakten och känna dofterna. Vädret gjorde sitt bästa för att ytterligare förhöja upplevelsen :)
Väldigt fina bilder. Den första är så rofylld och vacker.
Kram

ibod11 - Ingrid

24 May 2018 18:21

Det var jag som lämnade kommentaren ovan. Jag fick inte fram ditt inlägg i vanliga webbläsaren och här var inte mina uppgifter ifyllda. Jag blev anonym ;)

Kommentera

Publiceras ej