Jag ser det snöar, jag ser det snöar.......

2kommentarer

Kära nån vad det snöar ute, det vill liksom aldrig sluta. Sedan 16.00 i dag har det snöat konstant och blåst så det yrt in genom stängda dörrar. Ingen mening att hänga läpp eftersom det inte hjälper men helt ärligt så trodde jag att våren var på väg. Inget ont som inte har något gott med sig, EddieUnik älskar snö så för hans skull så är jag sååååååå glad 🐾☃️. Många olyckor idag, hoppas så att alla ska tänka till och ta det extra försiktigt i påsktrafiken. Känner man att man inte klarar det så hoppas jag att de personerna stannar hemma. 
 
 
 
Ha en trevlig lång fredag 🐥❣️

2 kommentarer

S (Ord2)

30 Mar 2018 05:53

Otäckt med alla olyckor, vi stannar allt inne i den goa stugvärmen. Men roligt för EddieUnik 😊 Kram!

Pernilla

01 Apr 2018 21:05

Det där med snön, det skyller jag på dej. Det va ju du som skrev att du ville att den skulle ligga till april, haha!
Olyckor är läskiga. Vi for förbi ganska många i torsdags i Skånetrakten.
/P

Kommentera

Publiceras ej