De senaste dagarna!

2kommentarer

Nu är det lagom. De senaste dagarna med massor av snö och blåst har gjort att snön letat sig in över allt. Nu är jag nöjd, väldigt nöjd. Så om jag får välja ska snön ligga kvar tills första april och det får gärna hålla sig runt -3 grader. Rent och snyggt och en torr hund. Förhoppningsvis så fryser fästingar och mördarsniglar ihjäl som en bonus. Så har jag inbillat mig att om vi har lite snö, kyla och blåsig vinter så kanske det blir en sommar att minnas också. 
 
 
 
Då var det måndag!
 
😁

2 kommentarer

S (Ord2)

05 Mar 2018 09:29

Slapp jag bara blåsten så vore jag riktigt nöjd! Ihjälfrusna fästingar skulle kunna vara en utmärkt bonus, tänker mig att det vore extra skönt för alla pälsdjur också...

Ha en trevlig måndag
Kram!

Pernilla

07 Mar 2018 08:00

Det är jätteskönt med rena hundar men första april......! Då är det ju påsk!! Vi ska bo i husbilen då, förvisso i Skåne, men då vill jag inte ha snö.
/P

Kommentera

Publiceras ej