Mamma Mia, vilken trevlig kväll!

3kommentarer

Bio! Jag älskar bio! Igår hade mina döttrar och jag en väldigt mysig eftermiddag/kväll i Kalmar. Vi shoppade, käkade god mat innan vi klev in på SagaBiografen. Vi tittade på Mamma Mia, Here we go again, heeeeeeelt underbar. Jag har dansat fram idag, mer än vanligt. Jag har nynnat på ABBA-låtar hela dagen. Jag måste se den igen. Tvåan var bättre än ettan och då ska ni veta att jag tyckte ettan var mycket bra. Den innehöll alla tänkabara bioingredienser, skratt, romantisk, musik, sång, glädje, sorg och en väldig massa annat. Vilka skådespelare. Jag tycker att det är fantastiskt att man kan göra film av Abbas låtar, samtidigt som jag är väldigt glad att någon kom på att göra det.
 
 
 
 
 
 
 
Laddad med energi!
❤️

3 kommentarer

Ibod11

29 Jul 2018 14:09

Jag vill också gärna se den. Om det inte blir på bio så lär den visas många gånger på tv om något år :) Jag var aldrig något riktigt ABBA-fan men nog sitter deras låtar som fastklistrade i hjärnan. Jag gillar dem nog mer nu än då.
Jättekul att du fick en så härlig kväll med dina döttrar :D
Kram

Pernilla

29 Jul 2018 23:04

Såå mysigt! Jag ska se den men förmodligen blir det senare och hemmma i soffan. Jag har ingen tid nu och den går ju inte för all evighet på bio.
/P

Mia

30 Jul 2018 10:24

Sådana puddingar!

Mama Mia, är jag den enda som inte gillar den filmen? För många år sedan var jag tillsammans med en väninna och såg filmen, hon var väldigt uppslukad av filmen. Jag var inte upphetsad av den, tyckte inte om den, jo, musiken, men inte det jag såg. Det märkte hon förstås även om jag försökte hålla mig neutral. Det är väldigt tråkigt att gå på bio tillsammans med någon som inte gillar samma sorts filmer. Jag har tillsammans med en annan väninna upplevt en film jag filmade skarpt, väninnan satt och tyckte den var kass... Det var inte alls kul! :-)

Kommentera

Publiceras ej