Hejsan Juli!

2kommentarer

Sommaren fortsätter att gästa, solen skiner och gräset är alldeles gult. Det är torrt över allt och inget regn i sikte. Blommor och annat som försöker växa får vatten med handkraft. Ännu är inte regnvattnet slut i mina tunnor på ön. Lagom tempererat och bekvämt att vattna med, vattnet i brunnen är så kallt att blommorna skulle dö på kuppen. Konstigt nog så frodas både ogräs och de där nässlorna som jag så gärna skulle vilja slippa. De ryktades om att det var 22 grader på vårt badställe men det lockar inte mig, jag torrsimmar hellre. Ska till ön så fort jag jobbat klart mina nätter kanske jag tar ett dopp då. Lovar inget. 
 
 
 
Sovsöndagar är bra söndagar!
 
😉

2 kommentarer

Ibod11

01 Jul 2018 11:51

Fin bild :D
Visst är det skönt med sommar men vi är många som vill ha lite regn också. Inte lite föresten, vi behöver massor!
Kram

S

02 Jul 2018 09:03

Tittade just på väderleksprognosen, hur mycket sol som helst! Helt sanslöst. Jag har faktiskt doppat mig i havet en gång, så att jag kan säga att jag har badat... är badkruka och gillar inte att sola. Men det var inte överjävligt kallt, det var det inte, fast av princip tycker jag att badvatten ska vara minst 30 grader. ;)

Jättesöt vovve.
Kram!

Kommentera

Publiceras ej