Härliga dagar på Ön!

3kommentarer

Efter mycket jobb blev det underbara dagar i stugan med trevligt sällskap. Femkamp, sol, bad, god mat, bus med glada jycken så nu är batterierna laddade. Har även hunnit med lite nytta så jag har inte bara latat mig. Vi fick även tio droppar regn idag, räckte inte ens till att fukta pälsen på Eddie som låg på gräsmattan och sov. Det har regnat mer på andra ställen så det räckte väl inte riktigt ut till östra sidan. I morgon ska jag upp med tuppen, har lite att greja med innan jag styr mig hemåt för några nätters jobb.
 
 
 
Natti natti!

3 kommentarer

S

14 Jul 2018 06:16

Vilken härlig actionbild. :)

Kram!

Ibod11

14 Jul 2018 20:09

Vilken energi ni har i värmen :) Det är full fart i den bilden och det var inte den enda leken enligt vad du skriver. Tur att det blev lite avkopping och bad också :D
Kram

Gittan

15 Jul 2018 06:35

Lika varmt och torrt här också. Men varmt i vattnet mycket bad, härligt. Vilken fin bild. Ha en skön fortsättning på sommaren. Kramar

Kommentera

Publiceras ej