Bröllopsglädje!

1kommentarer

I lördags var jag och hjälpte till på ett bröllop, det är alltid lika kul och inspirerande. Alla fina klänningar och frisyrer på glada och förväntansfulla gäster. Det var 95 gäster som skulle serveras med mat och dryck. Allt flöt på och brudpar och gäster var väldigt nöjda med vår insatts. 12 timmar på stående fot med massor att göra så lovar jag att det kändes mycket skönt då jag kom hem för att lägga mig raklång och sova. Brudgummen sa att det var inte lätt att planera bröllop när Sverige går vidare på bröllopsdagen. Middagen blev försenad och fotbollen fick gästerna titta på en storbildsskärm. Trotts förlusten mot England så var det ingen som deppade. Hur som så gjorde Sverige bra ifrån sig även om en vinnst hade suttit perfekt. 
 
 
 
 
 
Snart är det läggdags för nattarbetaren!
 
😁

1 kommentarer

Ibod11

09 Jul 2018 09:48

Det måste vara väldigt kul och givande men samtidigt lika uttröttande att hjälpa till med bröllop. Men du har väl vanan inne och kanske går mycket på rutin. Ändå tänker jag att du säkert blir känslomässigt berörd varje gång och att du kanske får en speciell relation till de du hjälper.
Kram

Kommentera

Publiceras ej