Älskade Lilja!

3kommentarer

Liljor av alla de slag är så fantastiskt fina, skulle vilja ha hela trädgården full. Denna fina lilja gör mig lika lycklig varje gång jag ser den. Tror att jag ska ta och anlägga en rabatt med olika liljor som luktar himmelskt. 
 
 
 
Denna tistelblomma är som en magnet till humlor och bin. Tyvär blev de lite rädda när jag närgånget skulle fotografera så det blev bara en rädd stackare kvar. Tog inte många sekunder innan tisteln var full av surrande  vingar igen när jag väl hade flyttat på mig. 
 
 
En natt till sedan bär det av till min kära stuga!
 
❤️

3 kommentarer

S

10 Jul 2018 07:00

Lite pyssel med en trädgård, men ack så ljuvligt! (säger en avundsjuk lägenhetsboende) Ha en härlig Ölandsresa.

Kram!

Mia

10 Jul 2018 09:33

Väldigt vackra liljor! Underbart att se!

Ibod11

10 Jul 2018 12:58

Liljor är verkligen vackra och färgen på din är fantastisk :) Jag hade en stor bolltistel i min förra trädgård och det surrade alltid massor i och runt den. Mest humlor och eftersom jag gillar humlor gillade jag även min bolltistel :D
Väldigt fina bilder på både liljor och tistel/humla :)
Kram

Kommentera

Publiceras ej