Solsken hela dagen!

1kommentarer

Vilket underbart väder idag. Solen har visat sig hela dagen och det har varit så där krispigt skönt ute. Fick bli en runda upp till Tillyshills idag. Valparna ska ju flytta hem till sina blivande mattar och hussar nu så då passade jag på att fota lite. Släpade med mig datorn till jobbet ikväll för att om tid finnes att redigera lite foton. Min min dator var inte tillräckligt modern för att hantera foton som är tagna med sonens nya kamera. Men som tur var så hade Tina fina foton som jag lånar (snodde) av henne. Dessa små underverk är ju bara för söta. Kan inte fatta att det bara är 8 månader sedan min lille EddieUnik var 8 veckor gammal. Nu är han stora kille, kan både kissa på stolpar och är intresserad av tikar. Det är roligt att fota hundar, allra helst när de leker eftersom de blir så tokiga på bild. Min fina EddieUnik med en av 7 de valparna på fotot nedan. Så mysigt att han är så snäll och go mot allt och alla. 
 
 
 
 
😍
Aussie,

1 kommentarer

Pernilla

08 Jan 2018 08:52

Den översta bilden talar så mycket. Ömsesidig respekt och nyfikenhet. Jag tycker verkligen om den.
Tiden går fort, väldigt fort. Dotterns Lill blå blir ju TRE i april! Vart tog de åren vägen?
Jag önskar verkligen att det flyttar in en ny valp hos oss under 2018. Jag vill ju inte ha vad som helst, det gör att jag fått vänta. Sen får vi hoppas att tillverkningen går bra....
/P

Kommentera

Publiceras ej