Packar lite!

2kommentarer

 Inför min kommande resa nästa vecka så är tanken att jag ska packa "lite". Eftersom det är varmt dit jag ska så behövs det ju inte så mycket kläder. Ombyte naturligtvis men hur mycket hinner jag ha på mig på några veckor. Jag vet hur det varit när vi åkt till Australien, väskan packad till sista lilla luftrum och hur mycket av detta användes tror du. Jag lärde efter varje resa. Minsta möjliga packning blir ändå en hel del med skor och lite annat plock som ska med. Vi har ju tillgång till tvättmaskin och andra viktiga förnödenheter så kan man ju alltid köpa sig något ifall man har lust. Ska bli skönt att byta ut snöslask mot sol och värme, min kropp suktar efter värme nu.
 
 
 
Fem jobbnätter kvar och en heldag med utbildning!
 
☀️

2 kommentarer

Pernilla

17 Jan 2018 21:15

Jisses så avundsjuk jag blir. Jag får äta D-vitamin i tablettform, jag. Suck!
/P

S (Ord2)

18 Jan 2018 15:16

Ser inte så illa ut det där. :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej