Hej på ett tag!

2kommentarer

Nu har jag fått nog av de här rödtopparna, ner i lådan och upp på vinden. I min stuga på ön har jag hustomtar och de får naturligtvis inte packas ner i någon låda. Men allt annat som påminner om julen åker ner. Jag tycker det är så skönt när det är gjort. Jag köpte jord igår så några av mina blommor har redan fått nytt om rötterna och övriga ska också snart få sitt. Tänkte bli klar med sådant innan jag tar semester och väskan ska packas. All plustid ska tas ut och då passar det ju bra att kolla temperaturen över 25 grader. Ska bli skönt!
 
 
Nu är glada julen slut slut slut.........
 
🌲

2 kommentarer

Pernilla

15 Jan 2018 12:36

Jag har packat mer alla tomtar men inte fått kartongerna på plats. Allt har sin tid. Så skönt att åka till värmen.
/P

Pernilla

15 Jan 2018 12:36

Jag har packat mer alla tomtar men inte fått kartongerna på plats. Allt har sin tid. Så skönt att åka till värmen.
/P

Kommentera

Publiceras ej