Hej då till 2017!

1kommentarer

Sitter på jobbet och summerar 2017. Vad har jag hunnit med egentligen? Min första tanke var att jag inte hunnit med någonting överhuvudtaget. Det var väl först när jag kollade igenom mina foton som jag insåg att jag har hunnit en väldigt massa saker. I min lilla stuga har det hänt en hel del även om jag är långt ifrån klart. Jag har även varit en sväng till Prag när min svärdotter fyllde 30 år. Men det störta av allt är nog den lille fyrbente som kravlade sig in i mitt hjärta. Denna underbara lille valp som fått mitt hjärta att svämma över av kärlek. Denna lille ullboll som nu vuxit till en gänglig unghund. En hel del jobb har det också blivit, om inte annat så ser jag det på hur många timmar jag ligger plus. Ja det var väl det hela 😁.
 
 
 
 
❤️

1 kommentarer

S (Ord2)

06 Jan 2018 15:55

Bara valpen är väl ett härligt steg förutom allt det andra. ❤️ Kram!

Kommentera

Publiceras ej