Lite pyssel!

0kommentarer

När jag var på Koh Lanta så såg jag många barn och ungdomar som höll på att jonglera med bollar som satt fast i en kedja. Sådana där bollar skulle jag kunna ha användning för i min träning med EddieUnik tänkte jag. Kruxet var den där metallkedjan som bollen satt fast i. Jag vill ju inte att EddieUnik ska fastna med tänderna i kedjan. Hur som så köpte jag bollarna, nu ångrar jag på att jag inte köpte flera, de kostade ju endast 70 svenka kronor för två. De såldes bara i par eftersom man ska ha en i varje hand då man virar och snurrar de runt samtidigt. Krävdes lite teknik faktiskt. Men mitt endamål är ju något helt annat, de ska jag ha som belöning till EddieUnik när han utför det som jag önskar. Eftersom han älskar att hämta och springa efter boll så är han väldigt villig att stå till tjänst när han ser att jag lägger bollar i min träningsväst. Jag löste de där metallkjedjorna relativt enkelt med lite lina från Ullared som jag köpte för att göra hundkoppel av. Så idag när vi vilat lite efter nattens jobb ska bollarna testas. Hur som så blev jag grymt nöjd, vill gärna bli bra. 
 
 
 
Om jag kommer ihåg så kan det vara möjligen att bildbevis dyka upp ikväll.
 
🐾😁
Aussie,

Kommentera

Publiceras ej